Wydrukuj tę stronę

Zastanawiasz się, które serwisy social media wykorzystać do promocji Twojego salonu? Zajrzyj do nowej lekcji Akademii Versum.

social mediaFacebook to bez wątpienia najpopularniejszy kanał social media w Polsce, ale czy jedyny, który może skutecznie promować usługi salonu urody? A co z takimi kanałami jak Instagram, Pinterest, czy YouTube?

Komunikacja wizualna w Internecie nabiera coraz większego znaczenia, bo odbiorcy wolą oglądać zdjęcia i filmy niż czytać teksty. Warto mieć to na uwadze i zadbać o to, by klienci salonu mieli ciągły dostęp do oferty właśnie poprzez komunikację w social media.

Jak stworzyć profil salonu w serwisie Instagram, czy YouTube oraz jakie treści publikować, by zwiększyć widoczność? Zajrzyj do nowej lekcji Akademii Versum. Znajdziesz tam wiele cennych wskazówek.

Specjalnie dla Akademii Versum materiał opracowali specjaliści z serwisu Socjomania. Lekcja dostepna pod adresem: http://www.akademiaversum.pl/salon-w-social-media/

 

 

Oceń ten artykuł
(2 głosów)