piątek, 19 kwietnia 2024
Miło Cię widzieć!

Kolor Twojego klienta, czyli jak znajomość neuronauki pomoże Ci sprzedawać

twojego klientaLudzki mózg to miejsce, gdzie oferta spotyka się z popytem. To tam rodzą się potrzeby, a potem pragnienie, opór oraz właściwa decyzja. Można powiedzieć, że cała akcja rynkowa rozgrywa się właśnie w głowie klienta.

 

Dlatego im lepiej rozumiemy podstawowe zasady działania ludzkiego mózgu, tym łatwiej rozpoznamy motywy działania i odpowiemy na prawdziwe potrzeby swoich klientów. Obecnie najnowsze badania nad mózgiem, a także temat neuronauki w biznesie biją rekordy popularności. Na bazie tej wiedzy powstają nowe kierunki studiów, w mediach pojawiają się obszerne analizy, a cała dziedzina przynosi nowe spojrzenie na komunikację z klientem i sprzedaż usług.

 

W najnowszej lekcji Akademii Versum, Anna Urbańska, neurocoach, pisarka, master trener STRUCTOGRAMU® (metody rozwojowo-edukacyjnej, dzięki której ludzie naprawdę poznają siebie), przybliża tajniki neuronaki i odkrywa tajemnice działania ludzkiego mózgu. Przedstawia zasadę trzech kolorów oraz zdradza, jak tą wiedzę wykorzystać do lepszego zrozumienia klienta w salonie, a docelowo do zwiększenia sprzedaży.

 

Artykuł dostępny na http://www.akademiaversum.pl/kolor-klienta-a-sprzedaz-w-salonie/

 

Oceń ten artykuł
(2 głosów)