Dobra identyfikacja wizualna salonu, czyli podstawa skutecznej promocji - Portal Polska Kosmetologia i Kosmetyka Dobra identyfikacja wizualna salonu, czyli podstawa skutecznej promocji - Portal Polska Kosmetologia i Kosmetyka

Dobra identyfikacja wizualna salonu, czyli podstawa skutecznej promocji

Oceń ten artykuł
(2 głosów)

id wizualnaZbudowanie spójnego wizerunku firmy to podstawa działań marketingowych. Dlaczego? Bo gdy na rynku co rusz pojawiają się nowe placówki, coraz trudniej jest wyróżnić się na tle konkurencji. Z drugiej strony, gdy biznes ma konkretną tożsamość, pozyskiwanie klientów i zdobywanie ich zaufania staje się znacznie łatwiejsze.

 

Kluczem do skutecznego kreowania wizerunku marki jest dobrze przygotowana identyfikacja wizualna. To ona nadaje firmie “twarz”, zapewnia spójność wszelkich działań promocyjnych i pomaga wyróżnić się na tle konkurencji. Gdy zostanie dobrze zaprojektowana, przez lata będzie wspierać biznes i ułatwiać jego rozwój.

 

Czym cechuje się dobra identyfikacja wizualna i dlaczego ma tak wielkie znaczenie? Zapraszamy do lektury najnowszej lekcji Akademii Versum, w której znaleźć można solidną dawkę przydatnej wiedzy. Autorem materiału jest Marcin Dębski - projektant z wieloletnim doświadczeniem. Niemal od początku istnienia Versum projektuje wizję produktu doskonałego z naciskiem na interfejs i doświadczenia użytkownika. Odpowiada także za jakość i spójność wizerunku marek Versum i Moment.

 

 

Cała lekcja dostępna jest pod linkiem:

https://www.akademiaversum.pl/dobra-identyfikacja-wizualna-salonu/

 

 

Skomentuj