środa, 24 kwietnia 2024
Miło Cię widzieć!

5 różnych rzeczywistości i 5 różnych korzyści

psychologiaMenedżer salonu powinien nieustannie dokształcać się w dziedzinie psychologii, ponieważ w głównej mierze właśnie ta wiedza wpływa na efekty jego pracy zawodowej. Warto np. zdawać sobie sprawę z tego, że nasze wyobrażenia i osądy indywidualne nakładają się na rzeczywistość obiektywną, w pewnym sensie tworząc nowe rzeczywistości.


Kolejna lekcja Akademii Versum szeroko opisuje różne rzeczywistości w jakich znajdują się klienci salonów urody oraz korzyści jakich oczekują.

Może się wydawać, że to teoria, której nie musimy przywoływać w codziennym życiu. Pamiętajmy jednak, że różnych rzeczywistościach „przebywają” nasi klienci i różnych korzyści oczekują, kiedy postanawiają kupić produkt lub skorzystać z danej usługi. Wiedza psychologiczna pomoże nam zatem zrozumieć, co tak naprawdę motywuje ludzi do podejmowania konkretnych działań, dokonywania lub unikania zakupów.

psychologia1Ta wiedza, krótko mówiąc pozwoli nam dostosować nasze komunikaty oraz techniki sprzedażowe do potrzeb i oczekiwań klientów, a co za tym idzie, lepiej sprzedawać produkty i usługi.


Kolejna lekcja Akademii Versum została opracowana przez Agnieszkę Kuhl, doświadczonego eksperta branży hair & beauty. 


Lekcja dostępna pod adresem: http://www.akademiaversum.pl/psychologia-w-salonie/

Oceń ten artykuł
(5 głosów)